Kaheksandate klasside looovtööd 2017/2018

Põhikooli lõpetamiseks peab iga õpilane kaitsma loovtöö. Tartu Tamme Koolis tehakse seda 8. klassis.

Täpsemalt saate loovtöö teema valiku, juhendamise, töö koostamise ja hindamise kohta lugeda kooli õppekava väljavõttest või Rigne Znamenski juhendist.

Kui ühelt autorilt on ilmunud ühel aastal rohkem kui üks töö, siis lisatakse nii kasutatud kirjanduse loetellu kui ka viitesse aastaarvu järele (vaheta) tähed a,b, ... erinevate tööde eristamiseks. Kui aastaarvu ei ole teada, siis jätta lühendi n.d ja tähe vahele üks sisetühik (ctrl+shift+tühik)).

Tähtajad 2017/2018

Tehnilisi märkusi tööde esitamisest

Õpilasele

Siit leiate valdkondade kaupa teemad, mis on õptajad õpilastele välja pakkunud. Kuna üks teema võib kuuluda mitmesse valdkonda, siis leiate mõne teema ka mitu korda. Teemad võivad töö käigus koostöös juhendajaga muutuda. Mais 2016 peavad aga teema loovtöö tiitellehel ja siin üks-ühele kattuma.

Kui te ei leia endale sobivat teemat, siis võite julgelt enda teema välja pakkuda mõnele õpetajale enda äranägemise järgi. Kui õpetaja on nõus antud teemat juhendama, siis lisab ta selle siia lehele.

 

Matemaatika

  1. Õuesõpe 6.ja 7. klassis
    Tutvustus:
    Juhendatavad peaksid kummagi klassi jaoks koostama vähemalt 6 töölehte kuue erineva tunni jaoks. Reaalselt peaks ise läbi viima ühe tunni
    Juhendaja:
    Külli Talpsepp
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
  2. Matemaatilised ristsõnad
    Tutvustus:
    Ristsõnade koostamine matemaatika mõistete ja valemite kordamiseks.
    Juhendaja:
    Ülle Reinson
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Siim Raudpuu (8c)
  3. Nuputa koolivooru korraldamine 7. klassile
    Tutvustus:
    Õpilased koostavad eelnevate aastate materjale näidisülesannetena kasutades ülesanded 7.klassi Nuputa! koolivoorule ja korraldavad ka võistluse (hiljemalt jaanuari alguses).
    Märkused:
    Vähemalt 1 õpilastest peaks olema osalenud Nuputa! linnavoorus.
    Juhendaja:
    Anneli Nellis
    Maksimaalne õpilaste arv: 2

Sotsiaalained

  1. Ajalooteemaline uurimus "Eesti 100"
    Tutvustus:
    Õpilane koostab ajalooteemalise konkursi uurimistöö "Eesti 100". Täpsem teemakäsitlus ja pealkiri on veel töös.
    Juhendaja:
    Anti Kadajane
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Keidi Kaasik (8c)
  2. Tartu Tamme Kooli 7. klasside teadmised legaalsetest uimastitest
    Tutvustus:
    Õpilane viib läbi uimastiennetuse tunnid 7c ja 7a klassis. Viib läbi ka kpsitluse uimastite tarbimise kohta 7. klassi õpilaste hulgas.
    Juhendaja:
    Tiina Tooding
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Marget Toots (8a)
  3. Tartu vanalinn
    Tutvustus:
    Õpilane tutvustab Tartu vanalinna tähtsamaid hooneid, näiteks oma külalistele või kaasõpilastele. Oskab rääkida nende ajaloost, toob välja huvitavamad faktid/info.
    Juhendaja:
    Sirje Tamming
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Mathias Rõõmus (8a)
  4. Joonistamiskonkurss "Ole KiVa mitte kiusaja!" 4.-.6 klassile
    Tutvustus:
    Joonistamiskonkurss, mis on suunatud 4.-6. klassile. Eesmärgiks on KiVa tutvustamine ja propageerimine. Valib näitus.
    Juhendaja:
    Merili Tammisaar
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Ester Paju (8b)
  5. Toidublogi
    Tutvustus:
    Tervisliku toidu blogi.
    Juhendaja:
    Liina Lüüs
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Daire Pärtin (8b)
  6. Helkurite kasutamise tutvustamine 3. klassidele
    Tutvustus:
    Töö koosneb praktilisest osast: helkurite olemasolu kontroll ja helkuri tööpõhimõtete tutvustus koos erinevate katsetega (nt erineva kvaliteediga helkurid, helkurpael, helkurlõng, helkurlelud. Uurimuslik osa. Kas helkuri kandmist peetakse oluliseks?
    Juhendaja:
    Liina Lüüs
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Kevin Kaares (8a), Villu-Jonathan Šoris (8b)
  7. Silmapaistev T.O.R.E. Tartu Tamme Koolis
    Tutvustus:
    Õpilane teeb loovtöö T.O.R.E. temaatikal vastavalt enda soovile (nt stend, teemaõhtu, tutvustus, advendikalender vms)
    Juhendaja:
    Merili Tammisaar
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  8. Tartu Tamme Kooli algklasside söömisharjumused söömisvahetunnil
    Tutvustus:
    ÕPilane vaatleb õpilaste toitumisharjumusi, viib läbi uuringu õpilaste arvamuste saamiseks.
    Juhendaja:
    Merili Tammisaar
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Siim Pintsaar (8b)
  9. Vägivald
    Tutvustus:
    Täpsustamisel
    Juhendaja:
    Gady Pähklemäe
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  10. Monumendid Tartus
    Tutvustus:
    Õpilane peab pildistama erinevaid monumente ja andma ülevaate millal, kelle auks, miks on monument püstitatud.
    Juhendaja:
    Tiina Kirs
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Cyrke Crystina Poks (8b)
  11. 7.klasside õpilaste suhtumine kooli kodutööde tegemisse
    Tutvustus:
    Selgitamisel
    Juhendaja:
    Liina Lüüs
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  12. Populaarseimad arvutimängud Tartu Tamme Kooli 5.-7. klassi laste seas
    Tutvustus:
    Uuritakse populaarseimad mänge 5-7. klassi laste hulgas Millistel päevadel nädalas ja kui palju lapsed veedavad aega arvutimänge mängides Erinevad nõuded arvutimängude poolt arvutile.
    Juhendaja:
    Aigar Kukk
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Markus Kaasik (8b), Sten Voronin (8b)
  13. Sugupuu uurimine
    Tutvustus:
    Õpilane uurib enda sugupuud.
    Juhendaja:
    Kristina Villemson
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Oskar Tuvike (8b)
  14. 7.klasside õpilaste suhtumine kooli kodutööde tegemisse
    Tutvustus:
    Õpilane uurib, kuidas suhtuvad 7.klassi õpilased kodutööde tegemisse
    Juhendaja:
    Siiri Salutee
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Laura-Liisa Hallap (8b)

Eesti keel ja kirjandus

  1. Pigem film kui raamat
    Tutvustus:
    Teose põhjal valminud filmidest. Eeldus on, et õpilased valivad pigem filmi kui raamatu.
    Juhendaja:
    Margit Ninn
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Kristiin Evamaria Kallas (8b)
  2. Ajalooteemaline uurimus "Eesti 100"
    Tutvustus:
    Õpilane koostab ajalooteemalise konkursi uurimistöö "Eesti 100". Täpsem teemakäsitlus ja pealkiri on veel töös.
    Juhendaja:
    Anti Kadajane
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Keidi Kaasik (8c)
  3. Loovtöö
    Tutvustus:
    Õpilane otsustab ise, mis võiks olla tema loovtöö temaatika ning mida ta tahaks praktilise tööna luua.
    Juhendaja:
    Anu Uusmaa
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
  4. Põnev jõulukalender
    Tutvustus:
    Valmib jõulukalender 2.b klassi seinale. Iga detsembrikuu päeva hommikul avatakse sealt uus aken ning akna taga on väike jõule (advendiaega, traditsioone) tutvustav lugemise osa ning üks liikumisülesanne või nuputamisülesanne. Novembri lõpus viiakse läbi üks klassiõhtu, kus meitserdatakse koos lastega jõulukalender ja häälestutakse jõulude lainele.
    Juhendaja:
    Kersti Loim
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
  5. Mardipäev
    Tutvustus:
    Viiakse läbi lõbus klassiüritus 2.b klassile, kus õpitakse selgeks üks kava mardipäevaks ning räägitakse selle päeva olemusest.
    Juhendaja:
    Kersti Loim
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Neo Naatan Alakivi (8c)
  6. Halloween
    Tutvustus:
    4.a klassile Halloweeni peo korraldamine, kus tutvustatakse selle tähtpäeva kombestikku ja mängitakse vastavasisulisi mänge.
    Juhendaja:
    Ines Kurg
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Sandra Susanna Peets (8a), Žanna-Bella Shpirak (8a)
  7. Retsepti lugemise ja teostamise oskus
    Tutvustus:
    Kas ühe retsepti põhjal tehtust tuleb kõigil ühesugune toode?
    Juhendaja:
    Margit Ninn
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Greete-Inessa Soome (8b), Karlote Undrits (8b)
  8. TTK seitsmendate klasside suhtumine spikerdamisesse
    Tutvustus:
    Uurimus õpilaste suhtumisest spikerdamisesse Tartu Tamme Koolis. Sihtgrupiks seitsmendad klassid.
    Juhendaja:
    Sigrit Jermoškin
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Liisi-Rebeka Luik (8c)
  9. Jõulud 3.b klassis
    Tutvustus:
    Jõulukaunistuse meisterdamine, piparkookide kaunistamine, temaatiline klassiõhtu. Täpsem siht selgub arutluse käigus.
    Juhendaja:
    Ülle Ruul
    Maksimaalne õpilaste arv: 2

Võõrkeeled

  1. Jõulud Inglimaal - tund 5. klassile.
    Tutvustus:
    Uurida, kuidas tähistatakse jõule Inglimaal ja läbi viia tund 5. klassi õpilastele. Tund peab toimuma viimasel koolinädalal enne jõuluvahaeaega.
    Juhendaja:
    Sirje Paju
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  2. Teemaline klassiõhtu (teema täpsustub)
    Tutvustus:
    Töö käigus mõeldakse välja ning viiakse läbi teemaline klassiõhtu 5a klassi õpilastele.
    Juhendaja:
    Kristel Kok
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Aleksandra Must (8a), Kristella Väljaots (8a)
  3. Loovtöö
    Tutvustus:
    Õpilane otsustab ise, mis võiks olla tema loovtöö temaatika ning mida ta tahaks praktilise tööna luua.
    Juhendaja:
    Anu Uusmaa
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
  4. Ühe Suurbritannia osa tähtpäevade tutvustamine 5. klassis
    Tutvustus:
    Õpilane valib ühe Suurbritannia osa (Inglismaa, Šotimaa, Wales või Põhja-Iirimaa) ning tutvustab selle traditsioonilisi tähtpäevi 5. klassile läbiviidavas tunnis.
    Juhendaja:
    Siiri Salutee
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  5. Saksa keele ja Saksamaa tutvustamine 5. klassidele
    Tutvustus:
    Huvi äratamiseks õpilastele, et lastel tekiks tahtmine õppida saksa keelt. Tutvustavas tunnis kuulatakse saksakeelseid lastelaule, vaadatakse multifilme ja mängitakse mõned vahvad mängud.
    Märkused:
    See teema on mõeldud õpilastele, kes õpivad teise keelena saksa keelt.
    Juhendaja:
    Liina Kink
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Merilin Lõhmus (8b)
  6. USA looduse-teemalise ainetunni läbiviimine 5. klassis
    Tutvustus:
    Kõigepealt tutvub õpilane USA osariikide kliima, loomastiku, jne erinevustega ja omapäradega. Seejärel valmistab tunni jaoks töölehed ning lauamängu ning viib tunni läbi.
    Juhendaja:
    Kristel Kok
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Gustav Ilves (8a)
  7. TTK seitsmendate klasside suhtumine spikerdamisesse
    Tutvustus:
    Uurimus õpilaste suhtumisest spikerdamisesse Tartu Tamme Koolis. Sihtgrupiks seitsmendad klassid.
    Juhendaja:
    Sigrit Jermoškin
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Liisi-Rebeka Luik (8c)
  8. Ingliskeelne luuleraamat "After the Midnight"
    Tutvustus:
    Ingliskeelne luuleraamat, mis on koostatud autori enda loodud luulest. Tööd ilmestavad ka autori enda tehtud illustratsioonid.
    Juhendaja:
    Sigrit Jermoškin
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Anna-Grete Kärblane (8c)

Loodusained

  1. Tartu Tamme Kooli 7. klassi õpilaste arvamus loomakaitsest
    Tutvustus:
    Mida arvavad 7. klassi õpilased loomakaitsest?
    Juhendaja:
    Kristina Villemson
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Mariite Arens (8b), Katarina Kukk (8b)
  2. Koerte hooldus
    Tutvustus:
    Õpilane esitleb lemmikloomapäeval koerte põhilisi hooldusvõtteid, tutvustab erinevaid hooldusvahendeid ja selgitab, kuidas neid tuleks kasutada. Tutvub koerte hooldust puudutava kirjandusega.
    Juhendaja:
    Rigne Znamenski
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Emilia Ellermaa (8c), Linda Elisa Nurk (8c)
  3. Jaapani teemaline klassiõhtu/nädal
    Tutvustus:
    Õpilane tutvustab Jaapani kultuuri, kombeid. Korraldab sellekohase klassiõhtu või Jaapani teemalise nädala.
    Juhendaja:
    Rigne Znamenski
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Mona Marie Tiidumaa (8c)
  4. Mineraalse osa eraldamine luust
    Tutvustus:
    Selleks tuleb luud töödelda happega, mis viib luukoest välja Ca jaP soolad ja luu muutub elastseks. Sobilik oleks kana üks jalaluudest. Happeks oleks sobiv äädikhape. Happes olemise aeg ja sobiv happe kangus tuleb ise leida. Esitlusel demonstreerida nn pehmet luud.
    Märkused:
    Töö on eksperimentaalne. Soovitav konsulteerida keemia õpetajaga hapete kasutamise ja ohutuse osas.
    Juhendaja:
    Kaupo Järviste
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Ariana Jõgi (8a)
  5. Kuuseehete valmistamine erinevatrest sooladest
    Tutvustus:
    Õpilane uurib, kuidas toimub soolade kristallide moodustumine, kuidas kasutada selline omadus kuuseehte valmistamiseks. Valmib praktiline töö: Ilusad ehted.
    Juhendaja:
    Anu Viigi
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  6. TTK õpilaste teadmised puukidest ja nende poolt põhjustatud haigustest
    Tutvustus:
    Viiakse läbi uurimus, mille käigus uuritakse välja, mida ja kui palju teavad meie kooli õpilased puukidest ja nende poolt põhjustatud haigustest (puukentsefaliit, puukborrelioos).
    Juhendaja:
    Ly Siniväli
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Martin Kriisa (8a)
  7. Lauamängu valmistamine
    Tutvustus:
    Lauamängu valmistamine mõnes loodusaines (nt. bioloogias, keemias, füüsikas, loodusõpetuses).
    Juhendaja:
    Ly Siniväli
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
  8. Toitumine gluteenitalumatuse korral
    Tutvustus:
    Täiendamisel
    Juhendaja:
    Anu Pihlak
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Markus Metsaluik (8c)
  9. Energiajookide tarbimine
    Tutvustus:
    Uurimistöö energiajookide tarbimise kohta
    Juhendaja:
    Ly Siniväli
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Karlos Rattasep (8a)

Kunstiained

  1. Ürituse valguskujundus
    Tutvustus:
    Koostöös huvijuhi ja õpetajatega loob õpilane koolis või väljaspool kooli toimuvale üritusele valguskujunduse. Teoreetilises osas tutvustatakse kasutatud seadmeid ja programme. Teema valimise eelduseks osalemine lavavalguse ringis.
    Juhendaja:
    Urmas Buhvestov
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  2. Vektorgraafiliste piltide virtuaalne näitus
    Tutvustus:
    Õpilane loob vektorgraafika vahenditega kümmekond eriilmelist pilti kasutades võimalikult palju erinevaid Inkscape tööriistu ja esitab need enda veebilehel näitusena. Teoreetilises osas tutvustatakse programmi Inkscape. Pilte kirjeldatakse nii kunstilisest kui tehnilisest vaatevinklist.
    Juhendaja:
    Urmas Buhvestov
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  3. Koreograafia loomine ja selle videoks monteerimine
    Tutvustus:
    Õpilane mõtleb välja koreograafia ja õpetab selle eakaaslastele selgeks. Seejärel õpilane filmib etteastet ja monteerib selle kokku tantsuvideoks.
    Juhendaja:
    Kristi Kadak
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Hanna Mändmaa (8a)
  4. Loovtöö
    Tutvustus:
    Õpilane otsustab ise, mis võiks olla tema loovtöö temaatika ning mida ta tahaks praktilise tööna luua.
    Juhendaja:
    Anu Uusmaa
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
  5. Joonistamiskonkurss "Ole KiVa mitte kiusaja!" 4.-.6 klassile
    Tutvustus:
    Joonistamiskonkurss, mis on suunatud 4.-6. klassile. Eesmärgiks on KiVa tutvustamine ja propageerimine. Valib näitus.
    Juhendaja:
    Merili Tammisaar
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Ester Paju (8b)
  6. Babymetal
    Tutvustus:
    Õpilane kirjutab loovtöö oma lemmikartistist või -ansamblist ning viib läbi samateemalise tunni.
    Märkused:
    Olen valmis igati aitama sobiva artisti või ansambli valikul!
    Juhendaja:
    Mariann Virkhausen
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Ken Christian Saar (8a)
  7. Omaloominguline lugu
    Tutvustus:
    Õpilane loob ise loo pillil, mille noodistab ja kannab ette.
    Märkused:
    Õpilane kasutab oma õpitud oskusi ja saab abi õpetajalt.
    Juhendaja:
    Hiie Kroon
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Robert Pärle (8c)
  8. 6. - 7. klasside teadmised Eesti popmuusikast
    Tutvustus:
    Õpilane annab ülevaate Eesti popmuusikast ja uurib 6. - 7. klasside õpilastelt nende teadmisi eelnevst teemast.
    Märkused:
    Õpilane viib oma loovtöö läbi Tamme Kooli 6. ja 7. klassides.
    Juhendaja:
    Kersti Aan
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Mia Rannu (8b)
  9. Anime
    Tutvustus:
    Praktiline uurimistöö
    Juhendaja:
    Gady Pähklemäe
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  10. Staar
    Tutvustus:
    Õpilane kirjutab loovtöö oma lemmikartistist või -ansamblist ning viib läbi samateemalise tunni.
    Märkused:
    Olen valmis igati aitama sobiva artisti või ansambli valikul!
    Juhendaja:
    Mariann Virkhausen
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  11. Suvekodu pööningu sisekujundus
    Tutvustus:
    Taaskasutusmaterjalid
    Juhendaja:
    Lea Inselberg
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Evaliisa Ender (8c), Hanna Soomre (8c)
  12. Tartu ja skulptor Mati Karmin
    Tutvustus:
    Kunstniku seos Tartuga
    Juhendaja:
    Lea Inselberg
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Dominik Laantee (8a)
  13. Retseptiraamat
    Tutvustus:
    Kümme kooki koos retseptidega.
    Juhendaja:
    Liina Lüüs
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Christopher-Robyn Mälk (8b)
  14. Akrüülmaal
    Tutvustus:
    Õpilane komponeerib oma töö ja teostab maali akrüültehnikas.
    Juhendaja:
    Paul Kunman
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Oskar Vels (8c)

Kehaline kasvatus

  1. TTK õpilaste treeningharjumused ja treeningust loobumise põhjused
    Tutvustus:
    Õpilane uurib, kui paljud 3., 6. ja 9. klassi õpilastest tegelevad spordiga ja millest tulenevalt on sellest loobunud. Hüpoteesiks on, et põhikooli vanema astme õpilased tegelevad spordiga vähem kui noorema astme õpilased. Eesmärk on välja uurida spordist loobumise põhjused.
    Juhendaja:
    Anti Kadajane
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Karoliina Jõgi (8c), Helen Kotsar (8c)
  2. Jalgpallitreeningute läbiviimine ja jalgpallivõistluse korraldamine TTK 6. klassi õpilastele
    Tutvustus:
    Loovtöö tegija viib TTK 6. klassides läbi 2 jalgpalli-alast treeningtundi ning korraldab samadele klassidele jalgpalli turniiri.
    Juhendaja:
    Anti Kadajane
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Merily Jüris (8a), Merly Käblik (8c)
  3. Iluvõimlemiskava koostamine 8-9 aastastele lastele
    Tutvustus:
    Õpilane koostab ise iluvõimlemise kava ja õpetab selle selgeks 8-9 aastastele lastele.
    Juhendaja:
    Kristina Villemson
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Eliise Mölder (8b)
  4. Kehaline aktiivsus Tartu Tamme Kooli 6. klassides
    Tutvustus:
    Kehaline aktiivsus Tartu Tamme Kooli 6. klassides
    Juhendaja:
    Aigar Kukk
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Cristiana Mägimets (8b)
  5. Frisbee tunnid ja võistlus
    Tutvustus:
    Frisbeed tutvustavad tunnid ja võistluse korraldamine.
    Juhendaja:
    Tiina Tooding
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Anni Saar (8c), Kärt Saaroja (8c)
  6. Tartu Tamme Kooli laskmisvõistlus
    Tutvustus:
    Koolisisese laskmisvõistluse korraldamine õhkrelvadest.
    Juhendaja:
    Reigo Pihlak
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Mihkel Tõnisson (8c), Eliise Uibo (8c)
  7. Ergomeetrisõudmise võistlus
    Tutvustus:
    Tamme kooli MV sõudeergomeetritel "Concept2"
    Juhendaja:
    Reigo Pihlak
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Rauno Peedo (8c), Albert Tikka (8c)
  8. Jalgpallipäevad 5. klassi poistele
    Tutvustus:
    Jalgpalli algõpetus tundides ja jalgpalliturniir.
    Juhendaja:
    Aigar Kukk
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Ringo Kobi (8b), Chris Orav (8b)
  9. Kehaline aktiivsus Tartu Tamme Kooli 3. klasside õpilaste seas
    Tutvustus:
    Selgitamisel
    Juhendaja:
    Kristi Trummal
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Erik Siirand (8b)
  10. Toitumine gluteenitalumatuse korral
    Tutvustus:
    Täiendamisel
    Juhendaja:
    Anu Pihlak
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Markus Metsaluik (8c)
  11. Saalihokinädal 5. klassidele
    Tutvustus:
    Korraldatakse kehalise kasvatuse tunnis eelnevalt igale klassile treeningtunnid saalihoki tehnika õppimiseks. Korraldatakse 5. klassidele saalihokiturniir.
    Juhendaja:
    Aigar Kukk
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Anni Annama (8a), Kaspar Toom (8a)
  12. Populaarseimad arvutimängud Tartu Tamme Kooli 5.-7. klassi laste seas
    Tutvustus:
    Uuritakse populaarseimad mänge 5-7. klassi laste hulgas Millistel päevadel nädalas ja kui palju lapsed veedavad aega arvutimänge mängides Erinevad nõuded arvutimängude poolt arvutile.
    Juhendaja:
    Aigar Kukk
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
    Teema on valinud:
    Markus Kaasik (8b), Sten Voronin (8b)
  13. TTK neljandate ja seitsmendate klasside õpilaste poolt harrastatavad spordialad
    Tutvustus:
    Selgitada küsitluse teel neljandates ja seitsmendates klassides käivate õpilaste treeningutest osavõttu.
    Märkused:
    Tuleb tutvuda vastava ala kirjandusega ja välja töötada küsimused.
    Juhendaja:
    Reet Palge
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Richard Eggert (8a)

Tehnoloogia

  1. Diplomite generaator
    Tutvustus:
    Programmeeritakse valmis veebiliides .pdf vormingus diplomite genereerimiseks ja väljastatud diplomite autentsuse kontrollimiseks.
    Märkused:
    Eeldab varasemat programmerimise kogemust.
    Juhendaja:
    Urmas Buhvestov
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  2. Puidust kõrvasiseste kõrvakuularite valmistamine
    Tutvustus:
    Õpilane kasutab arvutit ja CNC tööpinki, et valmistada peamiselt puitmaterjalist kõrvasisesed kõrvakuularid. Töö on ka osaliselt käsitöö - viimistlus, komponentide kokkupanek ja elektroonika ühendamine.
    Juhendaja:
    Ken Ratnik
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Andry Avamägi (8c)
  3. Loovtöö
    Tutvustus:
    Õpilane otsustab ise, mis võiks olla tema loovtöö temaatika ning mida ta tahaks praktilise tööna luua.
    Juhendaja:
    Anu Uusmaa
    Maksimaalne õpilaste arv: 2
  4. Taaskasutus - särgist seelik
    Tutvustus:
    Praktiline töö taaskasutusest
    Juhendaja:
    Piia Rand
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Kätriin Kont (8a)
  5. Heegeldatud mänguasi
    Tutvustus:
    Õpilane kavandab lelu, koostab valmistamisjuhendi ja valmistab kavandatud mänguasja.
    Juhendaja:
    Piia Rand
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Vesta Selg (8a)
  6. Loodusraja äpp
    Tutvustus:
    Võttes aluseks Kaupo Järviste ja tema juhendatavate õpilaste materjalid koostada äpp, mis tutvustaks kasutajatele kooli ümbruse puid ja põõsaid. Olemasolev materjal ümber töödelda vastavasse vormingusse, lisada QR koodid jms. Eelduseks varasem kogemus äppide tegemisel.
    Juhendaja:
    Urmas Buhvestov
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
  7. Vanadest rõivastest särgi valmistamine
    Tutvustus:
    Taaskasutus. Kasutatud rõivastest särgi disanimine ja õmblemine.
    Juhendaja:
    Piia Rand
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Angelica Tidor (8c)
  8. Hobuse sadula transporditav pink
    Tutvustus:
    Hobuse sadula ja lisatarvikute hoidmiseks mõeldud transporditav kompaktseks kokkupandav pink.
    Juhendaja:
    Ken Ratnik
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Mart Saamuel Lobjakas (8a)
  9. Multifunktsionaalne transportkäru eakale inimesele asjade vedamiseks
    Tutvustus:
    Multifunktsionaalne transportkäru eakale inimesele erinevate asjade vedamiseks. Abivahend näeb välja soliidne ning on näiteks mõeldud kasutamiseks nii puude tuppa vedamiseks kui ka poest ostetud asjade vedamiseks.
    Juhendaja:
    Ken Ratnik
    Maksimaalne õpilaste arv: 1
    Teema on valinud:
    Ardi Soonvald (8a)